Laureat Konkursu i Programu Jakości otrzymuje możliwość
wykorzystania w swojej działalności promocyjnej (marketingowej) Znaku Jakości „Lider Zaufania Klientów”, który może zostać opublikowany m.in. na stronie internetowej Laureata, papierze firmowym, ulotkach, folderach, wizytówkach, w mediach społecznościowych i w innych kanałach komunikacji marketingowej.
Nadto uczestnik Konkursu i Programu Jakości
otrzymuje od organizatora cenną informację zwrotną na temat jakości obsługi klienta, ewentualnych błędów czy niedociągnięć w tej obsłudze, jak i „mocnych stron” modelu komunikacji z klientem.
Dodatkowo Laureaci Konkursu
zapraszani są do udziału w Gali Finałowej Konkursu (Programu). Gala jest okazją do promocji Laureatów, uroczystego wręczenia wyróżnień konkursowych, ale także spotkania networkingowego przedstawicieli biznesu z całej Polski.
Na Gali Laureatom
wykonywana jest profesjonalna sesja fotograficzna, a zdjęcia z sesji przesyłane są następnie jej Bohaterom, z możliwością wykorzystania fotografii do celów marketingowych i informacyjnych (np. można je zamieścić w mediach społecznościowych).
Zasady udziału w Konkursie (Programie) określa jego regulamin -
klilnij i pobierz w formacie PDF