Zgłoszenie
Zgłoszenie

DLACZEGO WARTO?

Laureat Konkursu i Programu Jakości otrzymuje możliwość wykorzystania w swojej działalności promocyjnej (marketingowej) Znaku Jakości „Lider Zaufania Klientów”, który może zostać opublikowany m.in. na stronie internetowej Laureata, papierze firmowym, ulotkach, folderach, wizytówkach, w mediach społecznościowych i w innych kanałach komunikacji marketingowej.

Nadto uczestnik Konkursu i Programu Jakości otrzymuje od organizatora cenną informację zwrotną na temat jakości obsługi klienta, ewentualnych błędów czy niedociągnięć w tej obsłudze, jak i „mocnych stron” modelu komunikacji z klientem.

Dodatkowo Laureaci Konkursu zapraszani są do udziału w Gali Finałowej Konkursu (Programu). Gala jest okazją do promocji Laureatów, uroczystego wręczenia wyróżnień konkursowych, ale także spotkania networkingowego przedstawicieli biznesu z całej Polski.

Na Gali Laureatom wykonywana jest profesjonalna sesja fotograficzna, a zdjęcia z sesji przesyłane są następnie jej Bohaterom, z możliwością wykorzystania fotografii do celów marketingowych i informacyjnych (np. można je zamieścić w mediach społecznościowych).

Zasady udziału w Konkursie (Programie) określa jego regulamin - klilnij i pobierz w formacie PDF

 
Organizator Konkursu
Europejskie Centrum Badań nad Jakością sp. z o.o.
z siedzibą w Krakowie
Sekretariat Konkursu:
e-mail: konkurs@lider-zaufania.pl
Prezydent Konkursu:
Wiktor Żyła
e-mail: prezydent@lider-zaufania.pl