Nasi jurorzy konkursowi dokonają oceny firm (uczestników konkursu), pracując
metodą tzw. tajemniczego klienta. Metoda ta, zwana także z angielskiego Mystery Shopping, to metoda badań jakościowych, zajmująca się analizą jakości usług przedsiębiorstw, organizacji i instytucji publicznych. Audytor bada uczestnika konkursu anonimowo (
incognito) – np. odwiedzając przedsiębiorstwo, telefonując do firmy, pisząc maila jako klient czy kontaktując się poprzez social media itp.
W toku wykonywania czynności „tajemniczego klienta” nasz juror ocenia m.in. dostępność dla klienta potrzebnych informacji, kulturę i jakość obsługi (np. czy mógł w sposób efektywny uzyskać informację o cenie lub ofercie przedsiębiorstwa), jakość i zgodność z prawem działań marketingowych firmy i wiele innych aspektów wpływających na szeroko rozumianą wartość relacji z klientem.
Jurorzy konkursowi, po wykonaniu swojej pracy, przyznają uczestnikom konkursu punkty rankingowe. Firmy, które pozytywnie przejdą ocenę „tajemniczego klienta” i uzyskają wysoki pułap punktów rankingowych, otrzymują od nas Znak Jakości „Lider Zaufania Klientów”, który jest wręczany podczas Uroczystej Gali Finałowej Konkursu. Znakiem „Lider Zaufania Klientów” Laureaci Konkursu mogą posługiwać się przez rok w swojej komunikacji marketingowej – np. na stronie internetowej, w mediach społecznościowych, w reklamach, ulotkach, na plakatach itp.
Szczegółowe informacje na temat Konkursu i zasad realizacji usługi certyfikacji dostępne są w informatorze konkursowym dostępnym do pobrania
tutaj.