Zapraszamy do udziału w Ogólnopolskim Konkursie i Programie Jakości „Lider Zaufania Klientów”. Do Konkursu mogą się zgłaszać firmy i przedsiębiorcy wszelkich branż, zajmujący się sprzedażą produktów, usług lub inną działalnością na rzecz Klientów.
Ideą Konkursu jest wyróżnianie i certyfikowanie Znakiem Jakości „Lider Zaufania Klientów” tych firm, które wyróżniają się wysoką jakością obsługi klienta i profesjonalizmem w budowaniu relacji na rynku. Ocena konkursowa odbywa się metodą "TAJEMNICZEGO KLIENTA". Podstawowym celem Konkursu (Programu) jest wspieranie polskiego biznesu oraz rozwoju nowoczesnego rynku poprzez identyfikowanie i promowanie przedsiębiorstw dbających o wysoką kulturę obsługi klienta.
Nasz projekt jest
pierwszym w Polsce Konkursem Jakości dla firm, w którym oceniamy uczestników metodą
TAJEMNICZEGO KLIENTA. Członkowie naszego Jury badają uczestników konkursu anonimowo (
incognito) – np. odwiedzając przedsiębiorstwo, telefonując do firmy, pisząc maila jako klient czy kontaktując się poprzez social media itp.
Jurorzy oceniają kulturę obsługi, a także m.in. dostępność dla klientów niezbędnych informacji o ofercie firmy czy treść i jakość strony internetowej uczestnika Konkursu.
W gronie jurorów naszego Konkursu, którzy decydują o przyznaniu Wyróżnień, znaleźli się m.in. naukowcy, praktycy zarządzania oraz "zwykli" konsumenci, pracujący znaną metodą badań marketingowych, tj. metodą "tajemniczego klienta".
Jurorzy konkursowi, po wykonaniu swojej pracy, przyznają uczestnikom konkursu punkty rankingowe. Firmy, które pozytywnie przejdą ocenę „tajemniczego klienta” i uzyskają wysoki pułap punktów rankingowych, otrzymują od nas Znak Jakości „Lider Zaufania Klientów”, który jest wręczany podczas
Uroczystej Gali Finałowej Konkursu. Najlepsi z najlepszych otrzymają dodatkowo
Statuetki i Wyróżnienia Nadzwyczajne, przyznane przez Ekspertów Konkursu.
Aby wziąć udział w konkursie należy:
1) pobrać i wypełnić zgłoszenie konkursowe -
dostępne TUTAJ;
2) przesłać zeskanowane i podpisane zgłoszenie na adres:
konkurs@lider-zaufania.pl w terminie
do 13 września 2024 r.
3) cierpliwie poczekać na przeprowadzenie przez nas oceny "tajemniczego klienta". Nasz juror sprawdzi uczestnika konkursu (np. wcielając się w rolę klienta zainteresowanego skorzystaniem z oferty firmy, przeglądając stronę www czy social media), a następnie przyzna uczestnikowi konkursu Punkty Rankingowe,
4) w przypadku uzyskania pozytywnego wyniku Konkursu - przybyć na Galę, odebrać Certyfikat i Znak Jakości i chwalić się tytułem LIDERA ZAUFANIA KLIENTÓW.
Jeśli mają Państwo pytania, zachęcamy do kontaktu: tel. +48 601-623-243, konkurs@lider-zaufania.pl